Cd Speler En Brander Foetsie!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

smart_or_stupid

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mei 2003
Mijn CD speler en brander zijn foetsie en ik weet niet waarom. Ze staan ook niet meer in HARDWARE. Toen ik mijn computer wou herinstalleren las hij op een of andere manier de BOOT CD wel. Maar nu is zijn ze nog steeds weg. Als ik mijn computer opstart zegt hij Dat ATAPI incompatible is. Wat moet ik nu doen????

PLEASE HELP!!!!

Staan ze nog wel in het bios als je de pc opstart?
(eerst scherm)
Ben je toevallig nog in je pc kast bezig geweest en mischien een kabeltje aangeraakt?

Heb je toevallig een stukje nieuw hardware in je pc geplaatst? Ik ben op dit moment bezig met een pc die dat probleem ook had. De eigenaar had er een netwerkkaart ingezet en daarna waren de speler en brander ook verdwenen! Ik heb toen een systeemherstel uitgevoerd nadat ik de netwerkkaart had verwijderd. Toen waren ze weer zichtbaar en werkten ze weer.

maak de kast effe open, trek de kabels eruit, en plaats ze dan weer terug ( wel goed hé;) )

start op en druk op delete, waarna je in het bios komt, kijk daar of je automatische hardware detectie kunt uitvoeren ( daarna ESC en dan F 10 indrukken om op te slaan )

en het moet weer goed zijn.

suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan