CD-speler en CD-brander werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Berichten
677
Beste Helper,

Mijn CD-brander doet helemaal niks meer en de CD-rom speler speelt niks meer af. De CD-romspeler geeft wel bestanden weer via de verkenner.

Heb de pc open gemaakt en gekeken of er wat los zit. Zie zelf niks vreemds, maar ja ik ben een leek.

Heb een foto gemaakt, maar krijg het niet voor elkaar om deze te plaatsen. Grootte is 535kb JPG bestand

Bij het opstarten zie ik in het DOS-scherm dat de primaire op NONE staat en de secundaire ook op NONE.

Wat moet ik doen? Heb nog even gekeken voor drivers maar zie niet welke ik moet downloaden, de keus is zo groot.

Ben een beetje het spoor kwijt.

Wie weet raad?

groetjes,

Robin
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Robin Hood
Beste Helper,

Mijn CD-brander doet helemaal niks meer en de CD-rom speler speelt niks meer af. De CD-romspeler geeft wel bestanden weer via de verkenner.

Heb de pc open gemaakt en gekeken of er wat los zit. Zie zelf niks vreemds, maar ja ik ben een leek.

Heb een foto gemaakt, maar krijg het niet voor elkaar om deze te plaatsen. Grootte is 535kb JPG bestand.

Bij het opstarten zie ik in het DOS-scherm dat de primaire en secundaire IDE drives niet gezien worden.

Wat moet ik doen? Heb nog even gekeken voor drivers maar zie niet welke ik moet downloaden, de keus is zo groot.

Ben een beetje het spoor kwijt.

Wie weet raad?

groetjes,

Robin
 
Waar gaat het nu om je pc of om die foto.
 
Om het probleem van de CD-speler en cd-brander.

Je hebt gelijk, die foto is niet belangrijk. Dacht dat de foto handig was om te laten zien hoe de aansluiting en jumpers zaten.

De CDrom-speler is trouwens een MSI-8216.

groet

Robin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan