cd speler "stottert"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sopur

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2002
Ik heb een cd/dvd brander en een cd/dvd speler.
Als ik een muziek cd afspeel in mijn cd/dvd brander dan doet de cd het goed maar als ik dezelfde cd in mijn cd/dvd speler afspeel dan "stotter" de cd/dvd speler.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Wat bedoel je precies met stotteren?
Bedoel je dat hij stukjes overslaat?
Dat zou kunnen worden veroorzaakt doordat het lasertjes vuil is. Is het een oude speler?

Fonz

Hij hapert/hij slaat stukjes over iedere keer.

Hij is 3 jaar oud.

Als de lens vuil is hoe maak je die dan schoon?

Groeten.

Dat is bij een PC player niet zo heel makkelijk, maar er zijn zelfs van die speciale kitjes voor te koop.
Bij een syand alone is het een kwestie van openschroeven en een wattenstaafje met alcohol tegen het lasertje aan.

Oké ga ik proberen.

Als dat niet helpt is dan de speler overleden?

Bedankt iig voor je antwoord.

Groeten.

Nou, het probleem ligt een beetje aan het feit dat je zo'n PC speler niet zo maar even kan openmaken.
En begrijp me goed, van afstand denk ik dat dit het probleem is, misschien heeft iemand anders daar wel een heel ander idee over, wacht maar eventjes af, zou ik zeggen.

Fonz

Ik kreeg het niet opgelost en was al van plan een nieuwe speler te kopen. Ik had al bij twee computerwinkels mijn probleem voorgelegd en had van beide de conclusie gekregen dat de speler waarschijnlijk overleden was.
Omdat ik nog met meer problemen zat op de computer heb ik Win XP er opnieuw opgezet en............. de problemen waren opgelost ! De speler doet het ook weer goed !

Met dank aan de wonderlijke wereld van Windows.

Fonz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan