Cd speler weg help

• Onderwerp starter Onderwerp starter euzie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

euzie

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Oke ik ben zo ongelovelijk stom geweest om mijn cd speler eruit te gooien via systeembeheer/computerbeheer/schijfbeheer
vraag me niet hoe dat is te stom voor woorden
ik heb dringend hulp nodig
ik weet niet hoe ik hem weer kan instaleren

ik wacht op wie mij kan helpen

Wellicht zou systeemherstel wel kunnen helpnen:)

Oke ik ben zo ongelovelijk stom geweest om mijn cd speler eruit te gooien via systeembeheer/computerbeheer/schijfbeheer
vraag me niet hoe dat is te stom voor woorden
ik heb dringend hulp nodig
ik weet niet hoe ik hem weer kan instaleren

ik wacht op wie mij kan helpen

Beste optie is inderdaad herstarten.

[SNIP]

Tijs.

Laatst bewerkt:
gedaan nu is me hele comp ****** up resolutie kan niet hoger dan 800x640 en kleuren niet hoger dan 4-bits dit is allemaal begonnen omdat ik een crack wilde spelen van Star Wars Battle Front 2 (ik weet dat het verkeerd is maar mijn vriend wou de cd niet geven) misschien heeft het daar mee te maken ofzo?

Als het zo'n "NoCD" crack is dan zou dat best kunnen. De bedoeling daarvan is namelijk om je fysieke dvd/cd speler te 'verbergen' voor het gekraakte programma, zodat die denkt dat de image van het spel als de originele cd/dvd van het spel wordt beschouwd, en je dus geen echte cd/dvd in je computer meer nodig hebt.

Helpen kan ik je daar niet mee. Misschien iemand anders wel, die toevallig de NoCD crack van dat Star Wars spel kent.

Tijs.

Dat spel heb ik al k heb me vriend zover gekregen dat hy hem brandde maar ik zit met de cd speler,resolutie en kleuren uit me vorige post

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan