Cd-spelers geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Hans

Ik kom uit op Live update 3 HIER op deze site.

Als ik het goed heb gelezen stelt deze een diagnose, waarbij hij aangeeft of de update nodig is voor een bepaalde utilitie.

Download het progamma en kijk eens wat het aangeeft, als de pc goed draait moet je niet kiezen voor een bios-update, bij twijfel kan je evt een mailtje sturen naar msi.
Zelf kan ik hem niet uittesten omdat ik geen msi moederbord heb.

groetjes speedtouch

Hoi Speedtouch,

Ik heb het bekeken en begrijp dat ik in het BIOS moet gaan werken. Dat durf ik niet aan; daarvoor heb ik er te weinig verstand van en is het probleem onvoldoende belangrijk.

Toch wil ik je hartelijk bedanken voor alle moeite die je voor mij gedaan hebt. Geweldig dat onbekenden zoiets voor je willen doen. Geeft een goed gevoel!! Bedankt.

Hans

Hoi Hans,

Ik geef je groot gelijk als je het niet noodzakelijk vindt, ik zal in z'n geval ook niet gelijk een bios update of hierin een verandering maken als ik daar zelf niet voor 100% achterstaat of nodig vind.

Het kan zelfs zo zijn dat die oplossing ook niet het gewenste resultaat heeft, en dat het probleem achteraf in een codec zit voor de audio.

Dit kan je evt nog nakijken, ga naar apparaatbeheer > besturing voor geluid > dubbel klik op de audio codec, bij eigenschappen kan je zien welke codecs aanwezig zijn.

groetjes speedtouch

Even wat willekeurigs tussendoor:

Als een ware diva duik ik hier even tussen de discussie:

Heb je niet *heel ordinair* in je startbalk (Zie je het luidsprekertje?? Dubbelklik!) je CD-audio op "dempen/mute" gezet??? Dan hoor je niets.. Check dat eens.. voor de grap. :p

Ik hoor het wel..

Groetjes,
Dominique

Dank je Dominique,

dit had ik al gechecked. Het blijft nog steeds een raadsel voor me.

niettemenin bedankt,

Groetjes,

hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan