cd ubuntu 10.10 blijft hangen in laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borgulas

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Berichten
168
De live cd van ubuntu blijft bij mij hangen in laden. Ik wil ubuntu installeren. Het blijft vlak na het opstarten hangen in het ubuntu laadscherm met de rode cirkeltjes. Ik heb het ook al via usb geprobeerd , maar hetzelfde probleem. Enig idee wat het zou kunnen zijn?
 
Ik heb allerlei problemen met het upgraden naar 10.10. Mijn ubuntu was niet meer opstartbaar na het upgraden via de update manager.

Ik ben net door het laadmenu gekomen. Van hieruit kan ik ubuntu installeren. Ik heb echter nog geen internet verbinding :confused:
 
Hi,
@gtabestmodsever
in hoeverre een UBUNTU installatie illegaal kan zijn is mij onduidelijk (OPEN SOURCE?GNU toch?)

@borgulas
Maar voor het andere: de installproblemen met de live-cd had ik ook. LIVE kan sowieso trager zijn als je een probeerinstallatie doet.

De alternate-distributie (zonder LIVE) is spartaanser maar liep wel vlot door de installatieprocedures
Ik heb allerlei problemen met het upgraden naar 10.10. Mijn ubuntu was niet meer opstartbaar na het upgraden via de update manager.

Ik ben net door het laadmenu gekomen. Van hieruit kan ik ubuntu installeren. Ik heb echter nog geen internet verbinding
Heeft de installatie al wel updates kunnen ophalen tijdens het installeren?
 
Laatst bewerkt:
Hi,
@gtabestmodsever
in hoeverre een UBUNTU installatie illegaal kan zijn is mij onduidelijk (OPEN SOURCE?GNU toch?)

@borgulas
Maar voor het andere: de installproblemen met de live-cd had ik ook. LIVE kan sowieso trager zijn als je een probeerinstallatie doet.

De alternate-distributie (zonder LIVE) is spartaanser maar liep wel vlot door de installatieprocedures

Heeft de installatie al wel updates kunnen ophalen tijdens het installeren?

Welke alt distributie bedoel je?

Goed news; door mijn internet settings manual in te stellen en een tijdje te prutsen het uiteindelijk werkend gekregen. Na installatie deed het internet het weer niet. heb het nu opnieuw manual ingesteld. Dan werkt het weer.

Het internet probleem is hiermee opgelost.
 
klopt, die heb ik gebruikt en het werkt :)

Klinkt goed. Misschien dat ik hem in de toekomst nog eens probeer. Vind het overigens wel handig als je vantevoren met de live cd even ubuntu kan testen zonder meteen te installeren. Zo kwam ik er vantevoren ook achter dat mijn internet het niet deed. Vraag me af of dat ook kan met de alternate versie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan