CD van creative voor Live! en Audigy

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
Hallo.
Bij Creative kan je een cd bestellen voor drivers van de Live! en Audigy geluids kaarten,voor €2.90,maar dan moet je een credit card hebben ,en die heb ik dus niet,mijn vraag is dus wie heeft die CD (liefst van recente datum),en wil er een copie voor mij van maken.
Of wie gaat er een bestellen en wil het dan voor mijdoen.
Bedankt alvast.
dit is de link om te bestellen.
http://nl.europe.creative.com/estore/product.asp?prod=347

waarom zou je van een driver cd geen copie mogen,
maaken ?
ze staan toch ook als freeware op het net.
in mijn mening mag het dus.
het is geen warez.

Denk jij dat er geen copyright op die cd staan? waarom denk je dat die cd geld kost...............omdat er kosten aan zitten blijkbaar, anders doen ze het wel gratis zoals Microsoft

die € 2,90 zijn waarschijnlijk pure verzend kosten.
ik denk ook niet dat we hier om een warez verzoek denken ;) inderdaad zijn de drivers ook via internet te downen los.

k zeg niet dat er geen copyrights op staan.
ik zeg alleen dat het graties op creative site te downen,
is.

Copyrights op zo'n cd? laat me niet lachen. Zoals al eerder werd gezegd, die drivers zijn gratis van internet te halen en die 2,90 is gewoon pure verzendkosten en kosten van het cdtje, maar copyrights echt niet dan was die cd veel duurder geweest

Ik weet zeker dat het strafbaar is. Weliswaar niet voor jou, maar voor diegene die de cd voor jou brandt. Of er nou copyrights op zitten of niet, zo zit de wet nou eenmaal in elkaar, dat als de eigenaar/producent geen toestemming geeft je niet mag kopieren.

Even nog dit: als de eigenaar/producent het op zijn website gratis aanbiedt, betekent dat nog niet dat jij het vervolgens mag gaan verspreiden! Dus als jij een driver download, mag jij het niet zelf verder sturen naar al je vrienden

wat niet weet wat niet deert :p

deze persoon vraag gewoon iets laaten we hem gewoon helpen en er geen copyright topic van maken.

Hij kan toch zelf ook downloaden zonder iemand anders te vragen de wet te overtreden?

Je kan inderdaad op alle slakken zout gaan leggen ja.

en als we de wet echt zouden gaan uitspitten staat er ook in dat zolang er geen winstbelang zit aan die kopie en ik niets verander aan het origineel er weing aan de hand is.

{toegevoegt}

Bel ze anders eens ;) als je uitlegt geen creditcard te hebben zijn ze misschien nog wel meegaand.

Openingstijden
Maandag-Vrijdag : 10.30 - 19.00 (CET) Zat.-Zon. & Nationale Feestdagen : Gesloten
Holland +353 1 4333272

Laatst bewerkt:
Mensen stop toch met dat gezeur.
Ik heb al iemand gevonden met een creditcard dus de cd is BESTELD bij creative,en dus op legale wijze.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door tazman
Je kan inderdaad op alle slakken zout gaan leggen ja.

en als we de wet echt zouden gaan uitspitten staat er ook in dat zolang er geen winstbelang zit aan die kopie en ik niets verander aan het origineel er weing aan de hand is.

{toegevoegt}

Bel ze anders eens ;) als je uitlegt geen creditcard te hebben zijn ze misschien nog wel meegaand.

Openingstijden
Maandag-Vrijdag : 10.30 - 19.00 (CET) Zat.-Zon. & Nationale Feestdagen : Gesloten
Holland +353 1 4333272

Ja bellen is ook een leuke optie.
Moet je wel engels,duits,frans,spaans of italiaans kunnen,want ik heb ze gemaild hoe het anders kan ,zonder credit card ,maar dat gaat dus enkel via andere taal .
LEUK HE.

dit is een nummer uit holland aan het kern getal te zien 053 uit de buurt van nijmegen ? lijkt me dat daar wel hollands gesproken wordt.

als je via de site van creative gaat kijken kun je je vraag zelfs op een nederlands mail formulier invullen dus try that number en you know it ;)

heb ik allemaal gedaan Tazman ,maar je krijgt netjes meel met ga naar de , engelse,spaanse,italieaanse,duitse,franse site
dus helpt allemaal niks ,maar als je berichten hiervoor gelezen had dan zou je zien dan ik hem besteld heb op de site van creative ,op de creditcard van een bekende,dus prob opgelost.

Geplaatst door vanschagen
maar als je berichten hiervoor gelezen had dan zou je zien dan ik hem besteld heb op de site van creative ,op de creditcard van een bekende,dus prob opgelost.

inderdaad niet gelezen :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan