cd wil niet afspelen op cd speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Ik heb een cd gebrand en deze wil niet op mijn huis cd speler afspelen .
hij speeld wel af in mijn auto en op de dvd spelen van de tv
als ik kijk op de cd bestands type :CDFS
en bij verkenen staat er : track01.cda
wat kan dit zijn ?
e de waele

Ik heb iets zien staan van 4x mischien is dat te hoog ?
Ik gebruik het programma van ACER NCI cd en dvd maker nog nooit zo een waardeloos brand prog gehad
Ik wil een goed brand programma kopen maar welke ??
e de waele

Bertus.
Als ik de cd er in laat zitten is mijn hele systeem van slag af alles gaat dan zeer langzaam en werkt voor geen meter meer
Ik ga het brandprogramma eens bekijken is dit te kopen of is het gratis
Ik wil ook wel een programma kopen
e de waele

ik denk dat je de cd niet in het juiste formaat brand ...
en welke bestanden zijn de muzieknummers ... MP3?
volgens mij zou je ook heel simpel met windows media player een cd kunnen branden
en dat staat hier op deze site volgens mij wel uitgelegd hoe dat moet

Burn a Cd Or DVD With WindowsMediaPlayer

ik gebruik zelf tegenwoordig usb ... dus een echte uitleg kan ik je niet echt geven

wat aloew zegt...wat is de extensie van die liedjes...als het gewoon een goed bestand is als mp3 bijvoorbeeld moet je tijdens het brandopdracht geven goed opletten wanneer die in dat cda veranderd

Het staat op de usb stick als een WAV bestand ik heb dit omgezet naar een MP3 bestand,
En dan gebrand met WMP maar dat werkt voor geen meter
e de waele

wat wil je met die mp3,dat het mp3 blijft???dan als data branden,wil je er een normaal muziek bestand van maken dan als audio branden

Ik wil hem gebruiken als een gewoone cd dus voor in de speler of in de auto te beluisteren
IK heb nu DVD-author plus 2.2 geinstalleerd .
En ik heb er een cd schijfje in gezet met 1 nummer op en ik heb gekozen voor volledig wissen om alle broblemen te vermijden
En wat denk je hij blijft maar rondtollen 30 min? en nog niets
Dit werkt dus ook niet
Wat ik ook heb is als ik mijn laptop opstart met een schijfje er in duurt het heel veel langer voor hij eindelijk eens volledig is opgestart

e de waele

Laatst bewerkt:
waarom gebruik je het brand programma wat ik eerst aanbevolen heb niet
gewoon als audio branden
dat wissen wat je nu gedaan hebt is voor RW schijfjes en is dus onzin wat je doet

Bertus.
Ik heb het progje geladen en werkt perfect
Het probleem is opgelost iedereen bedankt voor de tips ik zet de vraag op opgelost
wat het nu geweest is weet ik niet ik ben van voren af aan begonnen nu werkt alles.
mvrg
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan