Cd wordt na kopieren niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik heb een bridgespel gekocht. (eindeloos bridge 9). Nu wil ik het regelmatig spelen. Maar de ene keer zit ik boven op de pc en de andere keer beneden. En de cd is nodig om het spel te spelen. Dus dacht ik: even kopietje maken. Maar als ik de gekopieerde cd plaats, dan wordt er aangegeven dat de cd niet herkend wordt. Hoe kan ik dit oplossen?

Beste Daan M,

dat komt natuurlijk omdat de Cd beveiligd is, met welk programma heb je de CD gebrand. !! (De Copy heb ik het over)

neem hier even een kijkje,

wens je veel succes,,,,

[edit mod] link aanpast aangezien er veel content op die site in strijdt is met de huisregels. Check voor je een link plaats zelf of de link wel of niet kan en bij twijfel niet posten maar een mod vragen [/edit mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het geprobeerd met alcohol, met clonecd en met blind read/blind write. De eerste 2 programma's kopieren de cd wel, maar de beveiliging blijft. Het laatste proggie kopieert wel, maar de cd doet vervolgens niets.
Heeft iemand nog andere suggesties?
Ik lees ook wel iets over patches op de cd plaatsen, maar kan iemand me dan vertellen wat ik precies nodig heb? Mijn engels is niet zo goed dat ik het goed begrijp.

DaanM zei:
Ik heb het geprobeerd met alcohol, met clonecd en met blind read/blind write. De eerste 2 programma's kopieren de cd wel, maar de beveiliging blijft. Het laatste proggie kopieert wel, maar de cd doet vervolgens niets.
Heeft iemand nog andere suggesties?
Ik lees ook wel iets over patches op de cd plaatsen, maar kan iemand me dan vertellen wat ik precies nodig heb? Mijn engels is niet zo goed dat ik het goed begrijp.

op sommige site vind je een no-cd patch ... helaas mogen we hier niet vertellen waar ...
ik zou zeggen, google eens op no cd patch en de naam van het proggie !

Eindeloos Bridge 9

Heey DaanM ik zou graag willen weten of het je geluk is om de
no cd patch te vinden? want ik zou het ook erg handig vinden want mijn ouders hebben
precies hetzlfde probleem.

Ik hoor het graag van je.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan