Cd wordt niet gekopieerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Om een cd/dvd te kopiëren naar een ander dvd-station en verwachten dat die op een dvd terechtkomt dat zal niet gaan.
Je kunt wel het bestand v.d. cd/dvd rippen (als bestand opslaan) dan naar je Win 8 pc kopiëren en daarna branden met je cd/dvd station van je laptop.
Of begrijp ik het verkeerd?
 
Laatst bewerkt:
Hey manamana en Mik,
Heb het programmaatje ImgBurn in de 2e link van manamana gedownload.
Het werkt in 3 stappen/de 3 knoppen links onder elkaar op het bijgevoegde plaatje: met een druk op de 1e knop wordt een image gemaakt van de CD/DVD op de harde schijf.
Daarna vervang je de bron-CD/DVD door een lege doel-CD/DVD en druk je op de knop 'write'.
Dan krijg je je verkenner te zien en moet je de image aanklikken, waarna de inhoud daarvan op de CD/DVD wordt gezet
Tenslotte kun je je kopie nog verifieren met de image.
Alles met duidelijke begeleiding.
500 MB binnen totaal een half uur op mijn W8.1-laptop!!
Had daarvóór nog wel een halve dag zitten knoeien met mijn w7-laptop, voordat ik dóór had, dat het CD-station daarvan dan weer wel en dan weer niet zichtbaar was:p.
Bedankt voor jullie berichten:d
 

Bijlagen

  • Schermafdruk 2016-02-29 19.57.37.png
    Schermafdruk 2016-02-29 19.57.37.png
    43,2 KB · Weergaven: 21
En weer graag gedaan met z'n allen zeg ik dan maar weer. :thumb:
 
Hallo,
Ik probeerde gisteren tevergeefs een CD direkt vanuit het CD-station f van mijn W7-laptop C4 naar dat van mijn W8.1-laptop C5 te kopiëren, zie OP; uiteindelijk: zie boven.
Nu kontroleerde ik (op C5) zekerheidshalve nog even of de directories van bron en kopie klopten.
Krijg daarbij een lijst getiteld: 'Bestanden die klaar staan om op schijf te worden gezet'.? (Bijl)
Dan krijg ik een korrekte lijst (L) met echter op de tweede plek een map f(C4) met weer ongeveer zo'n lijst L, maar dan zonder een map f(C4) (Bijl).

Het is iig geen soort koppeling naar mijn C4, want die staat uit.
Wel lijkt het een koppeling naar een, bij bovengenoemde eerdere pogingen, door mij onbewust gemaakte image op C5.
Zoiets zie ik iig niet in het directory, waarin Imgburn de iso zet(te bij mijn latere wel geslaagde pogingen).
Iemand een idee??
Sy; bericht wordt aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Hallo chris hier kan ik geen wijs uit. Stel a.u.b. je vraag opnieuw. Dit draadje is geloten. Zie bericht van Mik.
 
De vraag was niet gesloten maar had de status opgelost, dit kun je zelf weer veranderen in je beginposting naar "Vraag is niet opgelost".
Nu heb ik het even voor je gedaan.
Succes verder met de vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan