CD wordt niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Svennos

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2008
Berichten
7
Hallo,

ik heb mijn PC moeten formateren, toen hij door iets niet meer kon opstarten, dit is tot dusver goed gegaan, het probleem is opgelost, echter doet zich nu 'n nieuw probleempje op,

mijn Drivers & Utility CD, word niet geopend.. De Computer doet niks.. Ik heb vernomen, dat hetgene dat hierop staat degelijk van belang is.. Dus, hoe kan ik dit oplossen? Zodat ik geluid etc. Heb, ik kan ook niks installeren als Windows Live Messenger...

Alvast bedankt..
 
Welkom bij de Helpmij!

Als je in de verkenner naar de CD kijkt, dan zal je ongetwijfeld een .exe zien. Dubbelklik daarop.
 
Videokaart is ; ATI Radeon 9200 SE ( RV280 )

Geluidkaart is ; Intel 82801DB ICH4 - AC'97 Audio Controller ( B-0 )

ofzoo.. Maar hij pakt die CD niet, ik heb geen idee, hoe ki dit nu op mn pc krijg.. want het is van belang heb ik vernomen..
 
Wat we nodig hebben is de naam van het moederbord, dan kunnen we drivers erbij zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

ik heb mijn PC moeten formateren, toen hij door iets niet meer kon opstarten, dit is tot dusver goed gegaan, het probleem is opgelost, echter doet zich nu 'n nieuw probleempje op,

mijn Drivers & Utility CD, word niet geopend.. De Computer doet niks.. Ik heb vernomen, dat hetgene dat hierop staat degelijk van belang is.. Dus, hoe kan ik dit oplossen? Zodat ik geluid etc. Heb, ik kan ook niks installeren als Windows Live Messenger...

Alvast bedankt..

Heb je de drivers nog niet geinstaleerd?
 
Nee, die moet ik juist hebben, alleen die CD pakt ie niet.. Hij doet er niks mee..
 
Voor de zekerheid: als je in de verkenner op je DVD station klikt, wat krijg je dan te zien?
 
Dat heb ik geprobeert, en ik krijg helemaal niets te zien vervolgens, dus met de CD zal ´t niet gaan lukken..
 
Je kan de drivers toch ook van het internet halen die je nodig hebt


Op de ATI site vind je je videokaartdrivers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan