.cda

Status
Niet open voor verdere reacties.

quantz

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2010
Goede morgen,

De titel leidt niet naar die politieke partij maar naar het enige (met nadruk enige) audio bestand dat mijn cd speler (NAD) afspeelt. Ik ben op zoek naar een super eenvoudig brandprogramma dat MP3 bestanden omzet in .cda bestanden en dan brand. Ik bedoel dus niet Nero want deze is best groot en kan zo veel (met nog 1000 andere bestanden e.d.). Het enige wat dit programma moet kunnen is het bovenstaande. Wie kan helpen?

Groeten, Maarten

Ik begrijp je probleem niet helemaal, als je in Nero kiest voor AUDIO cd en vervolgens de MP3's selecteert, worden deze meteen geconverteerd en gebrand zonder dat je iets hoeft in te stellen (of misschien alleen de eerste keer) ... buiten het feit dat ik denk dat er geen brandprogramma's zijn die alleen maar deze functionaliteit hebben.
Met Windows kun je ook veel meer dan dat je nu doet, maar om nu Windows 3.1 te gaan installeren ... ?!

Hoi,

Ik weet niet welk besturingssysteem je gebruikt ....
Maar Windows Mediaplayer (dat waarschijnlijk al op je computer staat) kan dat ook ...
Zie bijlage.

CD branden.jpg

Overigens, naar MP3 geripte muziek die je vervolgens weer brandt naar een 'audio-cd' (dus .CDA) zal nooit meer dezelfde kwaliteit hebben als het origineel.
Maar dat was je wellicht al bekend.

Ik weet dat ik nu pas reageer maar ben er niet eerder aan toe gekomen, sorry!! Ga het morgen proberen.

Groeten, Maarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan