cdcheck 3.1.14.0 of ik daar cd/dvd mee herstellen kan en hoe dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Met cdcheck cd gechecked, en hij vind 6 fouten 0 waarschuwingen en één "anders". Kan je ook wat herstellen op een of andere manier met dat programma of niet. Staat wel een optie met recover. Die gedaan en bij output directory hetzelfde ingevuld als source folders , namelijk "k:/" (k:/, die stond al bij source folders) , maar dat was 'm dus niet. Maar wat dan wel?

Als je een beschadigde CD hebt is het niet de bedoeling om de informatie er weer op te zetten. Als je CD-station K: is dan zorg je ervoor dat de back-up/recover naar de C: drive is. Bv. in je persoonlijke werkmap of een map gemaakt op het bureaublad. Zorg ervoor dat je het path juist hebt ingegeven.

Nog iets dat ik heb gevonden:
"However CDCheck does not provide recovery of files that cannot be seen by Windows Explorer or recover of deleted files."

Als je een beschadigde CD hebt is het niet de bedoeling om de informatie er weer op te zetten. Als je CD-station K: is dan zorg je ervoor dat de back-up/recover naar de C: drive is. Bv. in je persoonlijke werkmap of een map gemaakt op het bureaublad. Zorg ervoor dat je het path juist hebt ingegeven.

Nog iets dat ik heb gevonden:
"However CDCheck does not provide recovery of files that cannot be seen by Windows Explorer or recover of deleted files."

Dus er zijn files die die wel "recoveren" kan dus? Snap niet wat windows explorer er mee te maken heeft, maar kan die überhaupt nou wel bepaalde files recoveren of niet?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan