Cdcovers voor DVD hoes

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Ik kan op de pagina Cdcovers.cc de DVD hoesjes vinden die ik nodig heb, maar als ik ze print, zijn ze te klein. Hoe kan ik de juiste maat vinden? Het gaat om die (zacht) plastic boxen, dus niet om een afmeting van een CD-box.
 
Je kan de maat zelf aanpassen in bv irfanview. Daar kan je de cm aanpassen zodat het wel past.
 
Nickka zei:
ik gebruik 'undercoverxp' , je moet geoon je foto openen in dat progamma en dan print ie ze op maat uit.
hier kan he um downloaden:

http://www.foto-freeware.de/downloadstart.php?id=121

gr
nickka

Heb het progje gedownload. Kan je me even verder helpen? Ik heb nu een afbeelding van een DVD-hoesje van internet gehaald, compleet als voorzijde, rug en achterzijde. Hoe laad ik dat nu zo in, dat ik het er ook zo uitkrijg? Want als ik hem nu inlaad kan ik dus kiezen voor voor- of achterzijde, niet voor het geheel....:confused:
 
als het goed is kan je ook dvd-box selecteren, dan zou die het moeten doen.


gr
nickka
 
Nickka zei:
als het goed is kan je ook dvd-box selecteren, dan zou die het moeten doen.


gr
nickka


Dat heb ik gedaan, maar dan pakt ie de hele hooes op 1 zijde....
 
Nickka zei:
dus dan word ie te groot bedoel je?

Nee, ik ben erachter. Ik heb een proefje geprint en hij print alles gewoon keurig uit op 1 pagina. Veel dank! Ook Mumzel, maar Irvanview heb ik nu niet nodig.:)
 
misschien nuttig

als ik een cover print neem ik gecoat papier
en niet van orgineel te onderscheiden,als gedownloade cover van goede kwaliteit is teminste
 
ibiza zei:
misschien nuttig

als ik een cover print neem ik gecoat papier
en niet van orgineel te onderscheiden,als gedownloade cover van goede kwaliteit is teminste
goed plan!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan