CDlade gaat niet meer open

Status
Niet open voor verdere reacties.
zit er niet een klein gaatje in het frontje ?

Zo ja steek een dun pennetje erin en doe heel voorzichtig met een platte schroevendraaier je laadje open niet grof geweld gebruiken !
 
Tom3k,

Waar gaat dit over, heb je al eerder een vraag gesteld over dit onderwerp. Kies dan in het vervolg voor "reageer op dit bericht "en open niet een nieuw topic.
 
Puppie, het gaat over mijn cdromlade die niet meer open gaat (dacht dat ik dat al had gezegd) en nee, ik heb niets eerder hierover gevraagd...any more suggestions? (misschien over hoe ik dat ding nu open krijg???)

Btw, Jackass thx, das info waar ik wat aan heb, alleen lukt het nog niet echt. Ik zie wel zo'n ingangetje, maar daar past net een spelt in en als ik hem zo wil openen klinkt dat toch niet zo best....dus het lukt nog niet echt :-/
 
Laatst bewerkt:
Tom3k,
Vertel dan eens iets meer.
Gaat er nog wel een lampje branden (meestal groen)
Heb je de pc kast open gehad om er iets in te bouwen, zo ja kijk dan nog eens of alle kabels vastzitten.
Zit er nog een cd in dan kun je de tip van jackass gebruiken.
Heeft je brandprogramma geen functie "cd uitwerpen".

Mijn reactie was zo, omdat je namelijk een zeer korte vraag steld. Het lijkt net of je al eens iets eerder had gevraagd.
 
Oki puppie, i understand now. Anyway, er zit inderdaad een cd in. Heb verder neits speciaals gedaan, het gebeurde alleen nadat ik een cd erin had gedaan :-/ Er brand niets en opstarten duurt nu ook vrij lang...hij checkt nogal lang voor IDE nog wat
 
Hey, het is opgelost. Ik heb er een paperclip in gepropt en toen ging hij open. (had het eerst met een naald geprobeerd maar dat ging niet helemaal goed :p)

Nou, ik heb nu wel de cd eruit, maar blijkbaar is er nog steeds iets niet goed, want hij start nu erg traag op (duurt wel 5 keer zo lang) en als ik eindelij kin windows ben dan gaat die cdlade niet meer open. Verder lijkt alles wel gewoon normaal te functioneren.

So......what can it be?
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Bij mij gimg de Cd-lade weer open nadat ik het startmenu tot het uiterste had geschoond en Windows opnieuw had gestart.
Soms gebeurt het nog wel eens bij een CD die ik via Direct-Cd heb gemaakt. Dan moet ik eerst het programma Direct-Cd openen en op daarin Uitwerpen klikken.
En als het systeem gewoon een keer dwarsligt, start ik opnieuw, en tijdens de start maar voordat Windows opent, druk ik op de ladeknop. Lukt altijd.
Maar ik ben een absolute leek, dus let op betere adviezen.

Jantien
 
ik heb dit probleem ook geregeld. Ik ga dan in 'deze computer' naar het CDromstation, muisklik rechts en kies voor uitwerpen. Werkt altijd!
 
Probleem is, hij ziet dat cdromstation niet eens meer in windows verkenner...
 
Kijk eens in apparaat beheer of daar je cd-rom speler nog staat.
Zo ja, verwijder deze uit apparaatbeheer, en herstart je pc.

Staat hij niet in apparaatbeheer, zit er misschien een kabeltje los, of hij is overleden.

Greetz Patrick
 
Opgelost! Hoewel hij hem niet meer zag na herstarten was hij deze ochtend (nadat hij dus helemaal uit is geweest) weer tot leven geroepen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan