cdr.dmg openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjorskeuuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Ik heb van een vriend een spel doorgestuurd gekregen, met de extensie cdr.dmg, en ik weet niet hoe ik dit kan openen, kan iemand me helpen?

welkom op Helpmij

Let er op dat Ultimatezip shareware is, dus daar moet je voor betalen als het je bevalt :)

Als wij eens gaan toveren?:D

Als je je .dmg wil omzetten naar een .iso om het makkelijker te kunnen branden, dan heb ik iets voor je:
http://www.geocities.com/superdiggerus/DMG2ISOS.zip

Open de zip, open de map distribution en dubbelklik op DMG2ISO.EXE.
Duid je origineel bestand aan, duid aan waar je ISO moet komen en *KNAL*, omgezet.

Deze tool is freeware :)

James :)

Laatst bewerkt:
Mooie link james :thumb:

ultimate zip herkent het bestand niet, en de link om .dmg naar .iso om te zetten geeft me wel een programma, maar wanneer ik de map unzip heb ik geen .exe bestand... zijn er nog maniers om een .cdr.dmg bestand om te zetten naar een leesbaar bestand, of moet ik wat prutsen en zien of het dan lukt?:o

Sjorskeuuh zei:
ultimate zip herkent het bestand niet, en de link om .dmg naar .iso om te zetten geeft me wel een programma, maar wanneer ik de map unzip heb ik geen .exe bestand... zijn er nog maniers om een .cdr.dmg bestand om te zetten naar een leesbaar bestand, of moet ik wat prutsen en zien of het dan lukt?:o
Je moet de map DISTRIBUTION die in de zip zit openen.... zoals ik eerder al aangaf...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan