CDr DVDr

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjean

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2005
Hallo

Met al dat branden van films e.d. zullen jullie toch ook wel de nodige CDr enDVDr gebruiken denk ik.
Kopen jullie die allemaal bij een winkel in de buurt of bestellen jullie die via internet.
Nu koop ik de laatste tijd veel via het internet(begin een beetje lui te worden:thumb: )
Maar dit doe ik echt niet alleen omdat het gemakkelijk is maar ook omdat het vaak veel goedkoper is.
Alleen de echte goeie sites voor CDr`s en DVDr`s heb ik nog niet echt gevonden,denk ik ben er wel druk naar opzoek.
Weten jullie de goede sites te vinden, ik bedoel dus eigenlijk waar kopen jullie je DVDr`s CDr`s als je die via het internet besteld.

:o Of mag je dat hier niet vragen ivm reclame ofzoiets:confused:

groetjes: Bert

Ik koop ze in de winkel
Internet bestellen doe ik nooit zo veel.. Let wel op het merk! Elke brander doet het weer bij een ander merk CD'S, daar heb ik erg veel ervaring mee, en als je een goed merk hebt, niet meer wisselen. Sony schijnt het bij alle branders te doen, maar die is ook dubbel zo duur
Doaghe
Lollige

Ik doe het ook nooit via internet. In de winkel kopen gaat even snel.
Wel koop ik meestal spindle packs... dus zo'n torentje van 50cd's. :D

James :)

Ik gebruik al jaren philips cd´s
Het klinkt mischien een beetje stom maar die zien er mooi afgewerkt uit en de doosjes zijn helemaal transparant da`s mooi voor de "achterste inlay"
En voor mijn DVD`s gebruik ik meestal verbatim
Ik denk dat de gewone cd´s overal wel een beetje het zelfde kosten
Maar ik vind de DVD´s en vooral de double layers in de winkel nogal erg duur
Ik heb ze op internet stukken goedkoper gezien dat scheelt soms ruim twee euro per stuk met die double layers.
Dus ik denk dat dat het zoeken naar de juiste "site" wel waard is :)

Bert :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan