CDrom aansluiten Toshiba

• Onderwerp starter Onderwerp starter Basil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Basil

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2000
Ik heb een Toshiba Satelite 220cs. Hiervoor heb ik via internet een CD-rom speler gekocht (XM-1502B) vooraf gecontroleerd of die geschikt was maar nu ik hem heb ontvangen blijkt die niet in de bay voor de diskdrive te passen. Is hier een oplossing voor van mijn part met een verloopkabel of iets dergelijks?

:confused:

In de bay van de diskdrive bedoel ik. Dit is toch niet ongewoon voor een laptop?

Bij laptops geeft dat altijd problemen. Eigenlijk moet je zorgen dat je gelijk ee ngoeie heb?!

Voordat ik hem kocht heb ik op internet gezocht of dit type geschikt was en hij werd op diverse sites aangeboden als zijnde geschikt voor een Toshiba 220cs

Dat is raar?!!! Probeer Toshiba te bereiken per mail of zoiets

Bij laptops is het een normale zaak dat je in een "modular bay" zowel een diskdrive als een cd-rom speler kunt installeren.

Een goed voorbeeld hiervan is de "dell" laptop met zijn Latitude serie. Wanneer de laptop uitstaat en je de floppydrive eruit haalt kun je vervolgens een cd-rom speler plaatsen.

Ik ben bank dat er geen verloopkabels zijn. Wat je nog kunt proberen is om op de usb aansluiting van de laptop een externe cd-rom speler aan te sluiten. Deze kun je kopen in bijna iedere computerwinkel. Dan heb je iig nog wel een cd-rom speler op je laptop voor een relatief lage prijs.

Suc6!

Groet,

Peacebringer :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan