CDrom en dvd leest ie niet en vind m niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Uzi18

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
mijn dvd speler doet het niet en ook mijn cdrom

het is een AOPEN CD-RW CRW5232
bij de cdrom staat er:(via apparaatbeheer)Windows heeft het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat in het geheugen geladen, maar kan het apparaat zelf niet vinden. (Code 41)
IDE DVD-ROM 16X(mijn dvd speler):
Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)

willen jullie me helpen want mijn office is beschadigd en ik wil het overnieuw installeren met een cd die ik heb maar ik kan het niet gebruiken

ik heb het gedownload hij heeft veel gevonden maar je moet ervoor betalen
dat doe ik niet
hij heeft dit gevonden:
Type scanned founded
Invalid CLSID 4061 36
invalid help files 63 7
corrupt help files 1090 36
corrupt fonts 0
missing shortcuts 866 69

Ik heb het geprobeerd maar mijn cdrom en dvd driver doen het nog steeds niet

Dan kun je dit nog even proberen

. CD- en/of DVD- speler/writer verdwenen?
Ga naar Start -> Uitvoeren, type daar in regedit en klik op OK.

Zoek naar : HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/

Klik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren. Vul een naam in en blader naar de directory waar je de backup wilt plaatsen en klik op opslaan.

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters

Sluit het register en start de PC opnieuw op. Hij zal de verdwenen spelers nu opnieuw installeren.
Indien noodzakelijk mocht blijken kun je altijd de backup terugzetten door te dubbelklikken op dat bestand.

wat is de backup of directory?

Laatst bewerkt:
ik snap het niet ik exporteer het daarna weet ik niet wat ik moet doen
wilt u het stap voor stap uitleggen in het beginnerstaal ?

ik heb die upper en lowerfilters verwijderd en toch installeert ie ze niet
???¿¿??

Ik zou de drives even afkoppelen in de pckast dus de kabels even loshalen, dan eens op starten en weer afsluiten dan de kabels weer aansluiten.
Wel even de stekker uit het stopcontact als je de kabels van je drives los haald en weer aansluit.
Lukt het niet dan horen we wel weer.
succes

Laatst bewerkt:
Ik wil jullie allemaal bedanken want hij doet het weer ik zocht naar de uppernog wat en die was ik kwijt(verkeerde bestand) en nu doet ie het weer bedankt !!!:thumb:
(ik dacht dat ie nooit zal worden gemaakt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan