Cdrom station installatie blokkeert opstarten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Till
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Till

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2006
Beste,

In mijn pc zat voorheen een dvd writer van pioneer die het begeven heeft. Nu heb ik ergens een simpele cd writer gevonden. Het gaat om een Benq 5232w. Wanneer ik echter de drive plaats en daarna de computer aanzet meld de computer dat de configuratie geupdate is. Wanneer op F1 word gedrukt start de computer weer opnieuw op, en krijg ik weer hetzelfde scherm (dat de configuratie veranderd is - keer na keer). Er staat bij dat wanneer je een Unix systeem?? gebruikt dat je via de setup moet werken (F10). Deze knop werkt echter niet als ik die indruk.
Wanneer ik mijn pioneer speler er weer inzet en opstart komt weer het scherm dat de configuratie veranderd is. Wanneer de computer nu opnieuw opstart krijg ik wel windows....

Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem ?? :shocked:

Laatst bewerkt:
Heb je de jumperinstelling hetzelfde gezet?
Ben bang dat van deze brander de interface, de electronica dus, niet goed werkt.

Ben bang dat van deze brander de interface, de electronica dus, niet goed werkt.

Wat ook het geval is; de computer geeft bij het scherm (configuratie geupdate) een lijst weer van alle slots. Dus
- 80 gb hd
-dvdrom
-dvdrw

wanneer ik de benq cdrw inplaats gaat ook heel dat lijstje fout:
- 80 gb hd
- bÂnq cd&w (zoiets)
dan staat dus de normale dvd rom speler er niet meer bij terwijl die er nog gewoon in zit.

de cdrw speler heeft het overigens wel altijd gedaan in een wat oudere pc.

Misschien kan een mod dit topic in het goede forum zetten

Natuurlijk, alleen krijg ik het idee dat je vraag goed staat hoor.
Het is toch een cd-rom probleem?

Ja ok maar er is nog een forumgedeelte wat nog meer past. CD/DVD branders, maar maakt verder niet uit.

Ik had inderdaad beide drives op master staan, ben geen pro wat dat betreft :o ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan