cdrom station is weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

popperius

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2003
Berichten
6
ik heb een probleem met mijn cdrom station. bij het opstarten gaat alles goed en is het aanwezig, zodra ik een schijfje ga gebruiken wordt het tekst typen zeer traag en en valt het hele station weg.
het lampje en de lade werken wel, de autorun niet meer
er verschijnt wel een klein rood vraagtekentje in de lijst, maar verder kom ik niet
het verwijst naar een station dat niet toegankelijk is.systeemherstel vind geen fouten.
ik kan nu alleen nog werken met de dingen die op de computer staan
ik ben een totale leek op dit gebied en hoop dat er een eenvoudige oplossing voor is.
wel krijg ik bij het opstarten een melding dat ik 0007533.dll probeer te openen. dit doe ik helemaal niet ,maar toch verschijnt dit steeds weer help!!!!!!
 
ik weet niet precies hoe het hier werkt, mijn systeem is windows xp professional
 
Het is voor diegene die antwoord geven erg makkelijk als je zo volledig mogelijk bent. Wij kunnen niet zien wat voor PC je hebt en wat je er op draait.

Hoe stel ik een goede vraag

Via E-mail reageren heeft trouwens geen zin, daar reageert niemand op.
 
windows xp versie 5.1, build2600.xpclnt021108-2107
amd. duron 900 mhz soicket a s/n97198620070
lite-on 52 speed cdrom drive, multiread s/n 13708207lf
is dit voldoende?
 
AI!!!!, Grote problemen, dit had ik ook en ik had de hulp gevraagd van verschillende professionele bedrijven op dit gebied en bij allen hadden ze uiteindelijk hetzelfde antwoord: JE PC OPNIEUW INSTALLEREN:( :eek:
 
ohhhh trouble!
kan ik ook xp over de oude instellingen heen doen?
alles eraf en zo heb ik nog nooit gedaan!!!!
 
ben ik weer en heb iets gevonden

mijn virusscanner heeft een virusachtig bestand gevonden, nl. HelpCtr.exe.
als ik die verwijder, zit het er bij de volgende opstart weer.
het huist in de windows prefech map.
is er een manier om dit weg te krijgen zonder rigoreus alles eraf te gooien?
dit schijnt dus mijn probleem te veroorzaken en legt norton mijn pc stil
 
HelpCtr.exe is geen virus, maar dit exe bestand zorgt ervoor dat je hulp kan krijgen voor windows.

voor de duidelijkheid: helpCtr.exe is het help menu van windows zelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan