CDrom werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Virusbeatbox

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Berichten
201
Beste,

ik heb een Acer aspire 7520 maar sinds een lange tijd werkt mijn cd-rom station niet meer. Van zodra ik er een cd instop, hoor je hem wel draaien maar via computer is hij niet zichtbaar... ook in apparaatbeheer heb ik ik naast DVD-/cd-rom-stations > Pioneer DVD-RW DVR-K17RS ATA DEVICE een geel uitroepteken staan en geeft volgende fout

Dit apparaat start niet. (Code 10)

Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is.

wat kan ik doen?

Alvast bedankt
 
Hoi Virusbeatbox.
Verwijder de betreffende cd dvd speler uit apparaatbeheer en start opnieuw op. Mocht dat niet werken gebruik deze fix dan klik

MVG..
Pred...
 
Hoi Virusbeatbox.
Verwijder de betreffende cd dvd speler uit apparaatbeheer en start opnieuw op. Mocht dat niet werken gebruik deze fix dan klik

MVG..
Pred...

en als ik deze dan verwijder, loop ik dan geen risico dat hij niet meer tussen mijn apparaatbeheer zal staan? dus gewoon, rechtermuisknop, installatie ongedaan maken?
 
Klopt windows zal hem zelf terug zetten als je opnieuw opstart en dit deel klopt : rechtermuisknop, installatie ongedaan maken.

Pred...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan