CDrom

Status
Niet open voor verdere reacties.

annick

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2004
Mijn cd rom weigert tegenwoordig nonstop... Een paar weken geleden deed ie het 'zo af en toe' nog wel, en toen heb ik m naar de winkel gebracht. Maar nu... wat ik ook doe, opnieuw opstarten, met cd opstarten, zonder cd... het maakt niets uit. Hij WEIGERT...

In de winkel konden ze niets vinden (de draadjes zijn allemaal nog eens losgemaakt en weer vastgemaakt, maar ook dat hielp niets...

Ik word hier een beetje moe, gek en wanhopig van...

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen? Heb die cdrom gewoon nodig...

Dan vermoed ik dat het een nieuwe CD player zal worden. Garantie ??

Waarschijnlijk kapot, ja. Heeft de winkel niet getest op lezen ed?

Kapot... Tja, het lijkt me een beetje stug, want zo heel af en toe doet hij t wel. 't Lijkt net alsof er geen goed contact is ofzo..

Wat de winkel precies getest heeft weet ik niet.. Blijkbaar deed de cdrom het daar wel.. dat durf ik niet zeker te zeggen.

Hoe duur is een nieuwe cdrom?

Of ik garantie heb? Goede vraag.. Wel op het nieuwe systee, maar de cdrom zit er al langer in (meer dan een jaar)

Tja garantie ga je dan niet meer hebben op die CD player.

In Belgie schommelt de prijs van een nieuwe rond de 15€

Kijk even bij NORROD op de voorstreek in L'warden daar ligt ie voor €15, je kunt de ouwe daar ook zo laten testen, dat is zo gepiept :D :D

Hallo

Indien je iets binnenbrengt voor herstelling , dan heb je daar garantie op.

Alvorens de p.c. na eventuele 2e herstelling onder garantie terug mee te nemen naar huis , zou ik hem daar even testen hoor , zeker gezien het feit dat ze de eerste keer hebben zitten "m.c. gyveren" .

Kijk ook eens of je nog garantie hebt op de c.d. r.o.m. lezer .

Bij wet is dit nu 2 jaar .

Peter

Nee, maar ik heb m sindsdien eigenlijk niet meer gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan