cdRom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jacqueline1963

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2007
Bezit een IMEDIA 5216 heeft 2 stations D en E nu door en verkeerde handeling gaat D plots niet meer .Volgende staat in logboek .
Er is een fout ontdekt op het apparaat\Device\cdRom1 tijdens wisselbestandsbewerking ID 51 wat moet ik nu doen
Kan er mij iemand mee helpen aub ben ten einde raad .
Liefs Jacqueline

wilde iets doen en had per ongeluk mijn cd in E gelegd maar had het niet door omdat ik net met mijn kleinkids ook bezig was en toen kreeg ik melding dat ik station moest opgeven en had D ingeklikt en telaat natuurlijk.
Haalde de cd eruit en probeerde een film in D te leggen normaal opend powercinema onmiddelijk om de film af tespelen maar niets. en toen ben ik via deze computer beheren en dan logboek gaan zien en ja zag een geel driehoekje met als meling van wat ik eerder vermelde in het bovenstaand bericht. heb systeemherstel gedaan maar niets liggen googlen maar ook niets tot ik op deze site kwam en zag dat men mij hierwaarschijnlijk kon helpen.
liefs

Probeer het volgende:

Ga via apparaatbeheer naar de cdrom speler met het probleem.
Klik erop en kies voor installatie ongedaan maken
bevestig de vraag of je dat echt wilt.

Start daarna de computer opnieuw op, windows zal de speler herkennen als nieuwe hardware en deze opnieuw correct installeren

Heb het gedaan maar het gaat nog steeds niet volgens apparaatbeheer werkt het apparaat correct en is niet stuk ik denk dat ik iets in het register moet veranderen om hem weer aan de praat te krijgen

Nu krijg ik de melding C:\WINDOWS\Systeem32\cmd.exe Het systeem kan het opgegeven station niet vinden:confused:

heb het opgelost gekregen via regedit
register sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE
daar naar systeem dan controlset 001 dan services dan cdrom en op standaard geklikt om dat daar geen waarde ingesteld stond en toen heb ik daar 1 ingevuld de pc heropgestart en ja alles werkt weer naar behoren.
Nu voor iedereen dank die me geholpen hebben.
Groetjes Jacqueline:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan