cd's branden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

bono35

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Ik probeer een cd te branden, en dat lijkt te lukken, maar op het laatste moment wordt dit afgebroken en krijg ik de melding dat de cd-speler niet wordt herkend.

Opmerkelijk is dat ik deze melding op twee verschillende pc's heb (zelfbouw met cd-brander PlexWriter en een laptop van Dell), ik gebruik op de stand alone xp pro, op de laptop xp home.
Bovendien krijg ik deze melding bij de ingebouwde MS-brandprogramma, Nero en Easy CD Creator. Het lijkt dus iets hardwarematig, maar onder apparaatbeheer wordt de cd-brander herkend, ook de stuurprogramma's zijn ok.

Nazoeken op de sites van de fabrikanten leverde niets op.

HELP!

:o

Ik weet dat Nero en EasyCD Creator botsen, dus ik heb ze afzonderlijk geprobeerd.

Op mijn laptop heb ik trouwens NERO en Record Now van Sonic (voorgeïnstalleerd) staan.

Doe even de laatste update van Nero 6 (ik neem aan dat je die gebruikt). En probeer eens een ander merk CD.

Hoi Will,

ik heb Nero 6 naar 6.6 ge-upgrade.
Ik heb het probleem bij cd-r (sony, traxdata) maar ook bij cd-rw (nashua).

Ik kan me niet voorstellen dat het met de cd's of een softwareprobleem is, maar de eerlijkheid gebiedt me ook te zeggen dat ik geen expert op dit gebied ben.

Het is in ieder geval zwaar ...............

Omdat het probleem nog niet is opgelost, reageer ik nog even om dit probleem opnieuw onder de aandacht te brengen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan