CD's gaan snel stuk/komen krasjes op

Status
Niet open voor verdere reacties.

djswisi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2012
Hallo Allemaal,
Ik werk regelmatig als dj, als ik ga draaien doe ik dat met Cd's, want dan kan ik mijn tracks sneller vinden dan met usb.
Mijn punt is dat mijn cds snel stuk gaan en krasjes opkomen, terwijl ze in een goede map zitten en ik ze altijd er netjes in terug stop.
Weet iemand hoe ik dit kan verkomen/of verhelpen!

Groeten
Siep

Er voorzichtiger mee omgaan wellicht?

Ik vind USB-sticks juist veel overzichterlijker, kun je alles bijvoorbeeld in mapjes doen, en is een stuk goedkoper dan steeds CD's kopen.
Maar, misschien is er iets mis met je CD-speler, gebeurd dat ook met andere CD-spelers?

Groet,

Ik vind USB-sticks juist veel overzichterlijker, kun je alles bijvoorbeeld in mapjes doen, en is een stuk goedkoper dan steeds CD's kopen.
Maar, misschien is er iets mis met je CD-speler, gebeurd dat ook met andere CD-spelers?

Groet,
Bedankt voor het reageren :)
Mapjes zijn fijn , ik heb alleen geen pioneer ofzo, dus duurt het wel langer voordat ik een nummer heb gevonden.
In mijn cd mapje zitten papiertjes waar alle tracks opstaan waardoor ik snel een bepaalde track kan vinden.
Het gebeurt ook gewoon met andere cd spelers, en ik heb ook alle cds merken geprobeerd maar er blijven krassen opkomen.
Gr

Gebruik floppydisks. Er kan minder ruimte op dan op CD-ROM's en USB-sticks, maar ze zijn wel betrouwbaarder en gebruiksvriendelijker!

enige oplossing is door ze te digitaliseren ook floppy kunnen problemen krijgen verder hebben de meeste pc's geen floppy drive bays meer en ze zijn nog traag ook en maken herrie bij gebruik!
heb je geen laptop die je als dj kunt gebruiken? er zijn heel veel dj's die gewoon hun laptop naast de versterker hebben staan om bepaalde dingen af te spelen pioneer heb je niet perse nodig...

er zijn andere gratis software die je kunt gebruiken denk aan Virtual DJ.

Laatst bewerkt:
firest0rm