cd's op wildfire

Status
Niet open voor verdere reacties.

radical03

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Hallo,

Ik heb enkele cd's gedownload en op mijn wildfire gezet.
Ik heb er ook enkele singltjes op gezet.

Nu is er een optie op mijn gsm dat ik kan kiezen tussen singles en cd's enz...
Maar bij cd's staan ook singles tussen en dat vind ik vrij irritant.

Je kan dat waarschijnlijk aanpassen bij eigenschappen per liedje maar dat is nogal veel werk. Mijn cd's staan in mappen dus die zijn makkelijk te herkennen.

Heeft hier iemand een makkelijkere oplossing voor zodat ik niet per liedje moet verwijderen dat dat geen cd is?

ja nee ik denk dat ik via mijn computer iets zal moeten doen. Want sommige liedjes komen van een cd en mijn htc denkt dan dat dat een cd is. Dus zal ik in de eigenschappen van het liedje iets moeten veranderen. Dat kan ik eventueel wel doen maar als ik dat op 100 liedjes elk appart moet doen zie ik dat niet zitten :) Dus hoop ik dat er een soort methode of programma is dat dat sneller doet.

Ja veel werk. Ik zou die liedjes eraf gooien en er gewoon wat nieuwe muziek op zetten.
In een keer alles deleten. Je hebt toch wel een backup van je liedjes gemaakt he.;)

ja maar die staan op mijn externe en je kan zo op een liedje van alles instellen bij eigenschappen enzo dus deleten en alles er terug opzetten gaat niets veranderen vrees ik dus zal ik er ooit maar eens een dagje tijd voor maken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan