cdwriter eruit

Status
Niet open voor verdere reacties.

drdelnoy

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2002
als ik op mijn cd writer de knop eject indruk dan komt de cd er niet uit het knippert alleen, ik heb wind. 98?

wie kan mij helpen

gr eric

En als je in "deze computer" met rechts klikt en dan eject?

Werk je toevallig met InCd of heb je daar recentelijk mee gewerkt?

Als je de stroom van de pc afhaalt en daarna weer opstart, reageert 'ie dan wel op de ejectknop ?

Misschien is het elastiekje in je Brander kapot?

Als je ns probeert met een dun voorwerp in het gaatje voor onder de kep van je Brander te steken ?

aangezien je niet laat weten of het geheel weer normaal werkt als de stroom eraf is geweest en weer erop is gezet EN omdat er nog niemand heeft gereageerd wat er gebeurt als je met een paperclip in dat gaatje steekt :

doe nou eerst eens ff de stroom eraf en erop, da's het simpelst, dan weet je gelijk of het softwarematig was (even een hikje in Windows / of brand(er) software) dan wel dat er wat anders aan de hand is.

De papercliptruc is een soort van nooduitgang voor spelers zodat ze ook ZONDER stroom geopend kunnen worden. De blokkering wordt met het "inprikken" opgeheven en de lade kan geopend worden.

Mijn vraag omtrent InCd heb je helaas ook niet beantwoord. Als je n.l. "ja" had geantwoord dan zou dat ook de oorzaak kunnen zijn. InCd veroorzaakt, bij machines met een Viachip op het mobo, helaas nogal eens vastlopertjes in brandsoftware. InCd is namelijk niet geschikt voor machines met een Viachip aan boord. Maaaaar, je had mij deze uitleg kunnen besparen door ff te antwoorden op die vraag, dan hadden we gelijk het e.e.a. uit kunnen sluiten (of juist niet......)

Laatst bewerkt:
Sorry ik was nu pas weer thuis en h eb nu pas weer kunnen lezen, ja toen ik de stroom eraf heb gehaald deed hij het iid weer, raar he, ik gebruik nero als brandsoftware, zou ik dan toch een nieuwe brander moeten kopen of is dit een euvel die gewoon wel eens kan voor komen?

heel fijn en bedankt voor al jullie hulp.

bvd Eric

Geplaatst door drdelnoy
ik gebruik nero als brandsoftware, zou ik dan toch een nieuwe brander moeten kopen of is dit een euvel die gewoon wel eens kan voor komen?
bvd Eric

Nee, zoals Pasja al zei; komt voor bij InCD, dus nieuwe brander kopen heeft geen zin.
Anders volgende x InCD uitschakelen (SysTray,icoon met dikke pijl) CDeetje erin en InCD weer activeren.
Hetzelfde 'probleem' heb ik ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan