• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cel beveiliging van een excel file halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryvanbeek

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2007
Beste mensen,

Ik heb een excelfile van iemand gekregen, maar een aantal cellen zijn beveiligd en kan ik niet kopieren. Nu is mijn vraag eigenlijk als volgt.. is er software waarmee je dit kan omzeilen of is er een ander trucje..

Met vriendelijke groet,

Henry van Beek

Extra / beveiliging / werkmap- en / of blad- beveiliging opheffen. **
Nu teruggaan naar de beveiligde cellen, selecteren, rechter klik, cel-eigenschappen, Bescherming, en dan uitvinken.
Document opslaan.

** Soms wordt er nu om een password gevraagd.
Dan even kontakt opnemen met de maker van het document.
Een manier vragen om dat password te omzijlen is in strijdt met de huisregels van HelpMij.
Valt onder "Warez:
Huisregels zei:
Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.

Laatst bewerkt:
sorry de huisregels niet echt gelezen..

Beste Paul

sorry ik heb de huisregels niet echt gelezen.. Maar goed de maker van dit document werkt niet meer voor dezelfde firma dus helaas is dat niet echt een optie denk ik. Ik kijk nog wel even verder.

Met vriendelijke groet,

Henry van Beek

Vraag is opgelost

Beste Demeter en velen,

Ben best wel gelukkig. Heb van het internet gratis een programmatje gehaald die het wachtwoord er voor mij afhaald. Ben best wel tevreden over de kracht van dit forum. En heb maar besloten ook lid te worden.

Met vriendelijke groet,

Henry van Beek

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan