• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cel celeigenschap is veranderd na opnieuw openen bestand

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dores
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dores

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2010
Hoi,

Dit is niet de eerste keer dat me dit overkomt. Heb een Excel sheet met meerdere cel eigenschappen (standaard, nummer, curreny, enz). Nu open ik mijn bestand en alle cellen zijn automatisch veranderd naar currency. Heel vreemd en heb geen idee hoe dat nou kan. Maar goed alle kolommen weer de juiste eigenschappen geven. Zit ik nu met het volgende probleem, maak zonet een draaitabel en ondanks dat alle cellen nu de juiste eigenschap hebben krijg ik in het draaitabel nog steeds alles als currency ??????

Heeft iemand dit ooit gehad, wat is hier de reden van. Nogmaals het gebeurd vrij regelmatig.

Bedankt,

Het kan voorkomen dat het bestand zichzelf verkeerd opslaat, dit heeft bijvoorbeeld kladblok veel. Daarbij worden enters etc. niet goed meegenomen met opslaan, misschien heeft excel hetzelfde soort bug.

Hallo Dennis,

Waar moet kan dat verholpen worden en hoe weet ik of er een bug in zit.

En hoe krijg ik de draaitabel zo dat hij de juiste eigenschappen over neemt. Moet dit handmatig gedaan worden in het draaitabel??

Doris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan