Beste Excel kenners,
Ik zoek (waarschijnlijk een simpele) oplossing voor mijn probleem.
In een werkblad ben ik bezig met het maken van een standaard offerte hulpmiddeltje.
Nu moet er het volgende gebeuren:
1 2 3
A
B
C
Cel A1, A2 etc. hebben allemaal hun eigen prijs.
Het is de bedoeling dat als ik bijv. in cel A2 een 1 type, de prijs die aan deze cel is toegekend, wordt opgeteld bij een totaalbedrag onder aan mijn werkblad.
Kan iemand mij hier mee helpen?
Hartelijk bedankt
Ik zoek (waarschijnlijk een simpele) oplossing voor mijn probleem.
In een werkblad ben ik bezig met het maken van een standaard offerte hulpmiddeltje.
Nu moet er het volgende gebeuren:
1 2 3
A
B
C
Cel A1, A2 etc. hebben allemaal hun eigen prijs.
Het is de bedoeling dat als ik bijv. in cel A2 een 1 type, de prijs die aan deze cel is toegekend, wordt opgeteld bij een totaalbedrag onder aan mijn werkblad.
Kan iemand mij hier mee helpen?
Hartelijk bedankt