michielaliasv
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 nov 2008
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Beste oeldere,
veel dank voor jouw inzet, echter dit is niet geheel wat ik wil en het functioneert niet helemaal. Wellicht dat ik toch nog te onduidelijk was.
C D G
???
own bid own ask
(21,00) (20,00)
(21,50) (20,50)
(22,00) (21,00)
(22,50) (21,50)
(23,00) (22,00)
(23,50) (22,50)
(24,00) (23,00)
(24,50) (23,50)
(25,00) (24,00)
(25,50) (24,50)
BID ASK
25 0 indien de ask overeenkomt met een waarde in kolom D dan wil ik graag in G2 een signaal krijgen. Bijvoorbeeld als de ASK op 20,50 staat dan zou ik in G2 KOOP 20,50 willen krijgen Indien de ask op 21.66 staat zou ik niks moeten zien. Indien de ASK op 24,50 staat zou ik koop 24,5 willen krijgen in G2 enz enz enz dit zelfde ook voor de bid dus indien de bid op 21 staat zou ik graag in G4 het signaal willen hebben van verkoop 21 enz enz
Veel dank Michiel
Excuus voor de late reactie!
1. De bid en de ask die ik door krijg is ook negatief.
Je kunt dan in de toekomst beter je zoekwaarde ook negatief ingeven.
2. Er kunnen nooit 2 waardes zijn die gelijk zijn vandaar dat je alles wel in een cel kan plaatsen.
Heel simpel wat ik wil: als een van de statische waardes in de kolom Ask correspondeert met de dynamische ask geef koop signaal in enkele cel.Koop signaal betreft: Koop en dan de statische waarde die correspondeert met de ask.
Groetjes
Bedankt voor je inzet maar dit is niet wat ik bedoel, wellicht dat het allemaal niet duidelijk is overgekomen maar ik ga even verder kijken. Toch veel dank
Beste michielaliasv,
Hoe bedoel je het dan wel precies?
Beste Roncancio,
de voorwaardelijk opmaak zoekt (in dit geval) alleen in cel c2 en (d4) of zie ik dat verkeerd?
waarschijnlijk is het de bedoeling om in de kolom C (en D) de waarde te zoeken
(die correspondeert met de waarde in rij 15).
Maar ik wacht de reactie van micielaliasv wel even af.
Met vriendelijke groeten,
Oeldere
Je bent een toppper hier kan ik wat mee bedankt!
Echter is het mogelijk om de uitkomsten van de ASK en de uitkomsten van de BID in een CEL te vermelden?
Dit is helemaal top!!!! 2 vraagjes nog hoe heb je dit gedaan? ik bedoel waar kan ik mutaties aanbrengen? 2 hoe regel ik het geluid als ik er geen zin meer in heb?
Ik moet dit aanpassen aan mijn eigen sheet. ik moe de kolommen zijn anders en de cellen uitkomst waar kan ik dit aanpassen in visual?
Thanks ben hier heel heel blij mee
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
Dim rBereik As Range
If Not Intersect(Target, Range("I18:J18")) Is Nothing Then
For Each rBereik In Range(Cells(2, Target.Column), Cells(17, Target.Column))
If rBereik.Value >= -Cells(18, Target.Column) - 0.1 And rBereik.Value <= -Cells(18, Target.Column) + 0.1 Then
Beep
Cells(1, Target.Column + 3).Value = Cells(18, Target.Column) & ": " & Format(rBereik.Value, "#.00")
End If
Next
End If
End Sub
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.