• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cel inhoud verdwijnt

Status
Niet open voor verdere reacties.

AstronautDisco

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2014
Hallo

Sinds vandaag heb ik problemen met de celwaarde te kopiëren. Stel dat de tekst test test test test staat ingevuld en die wil ik kopiëren naar een andere cel, dan dubbelklik ik in de cel om de tekst te selecteren.
Op dat moment verdwijnt de inhoud van de cel en zie ik enkel nog de laatste 2 of 3 letters/cijfers staan.

vb. celwaarde_goed.PNG
dit staat in het veld geschreven

Na dubbelklikken verdwijnt de tekst precies. Niet handig wanneer je veel moeten copy/pasten per dag.

celwaarde_nietgoed.PNG
en bovenaan de functiebalk:
celwaarde_nietgoed_bovenaan.PNG

Kent iemand dit probleem?
Excel 2010

Hoe het komt weet ik niet, maar als ik ga kopiëren en plakken dan klik ik met rechts om de cel te selecteren en te kopiëren.

Hallo

Dan kopieer je de volledige cel om te plakken binnen Excel. Mijn bedoeling is om de inhoud (tekst, cijfers, ...) te kopiëren en te plakken in andere programma's.
Dan moet je effectief kopiëren uit de functiebalk of in de cel gaan...

Toch bedankt om dit even te bekijken.

Hallo
Momenteel gebruik ik 2 schermen (1 laptop scherm en 1 extern scherm via docking station)
Ik heb zonet opgemerkt dat ik het probleem niet heb als ik de excel file bekijk op het laptopscherm. Wel op het externe scherm...
Heel raar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan