• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cel laten knipperen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chris15

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2016
Is dit mogelijk?

Als N1 gelijk is aan N6 dan N6 laten knipperen.

N1 en N6 zijn opgemaakt als getallen, ik weet niet of dit iets uitmaakt?

Ik heb iets gedeeld wat met copyright beschermd is. excuus

Laatst bewerkt:
Ja, dat is wat ik bedoel!

Mijn Cel N6 heeft al een opmaak, dus hij hoeft alleen te knipperen als de waarde gelijk is aan N1

Kan jij die code voor mij plaatsen?

zoals je boven kunt lezen had ik iets gedeeld met een copyrightbescherming, dus dat doe ik dan maar niet.

Ik heb zelf geen code voor je. Maar ik vertrouw erop dat er snel iemand komt die dat wel heeft :)

Beste,

De oplossing van jouw vraag vind je hier Het is een bestand met een vba-code van forumlid Popipipo.

Ben al de hele dag aan het proberen, maar.......

Edmoor, kan jij misschien naar het voorbeeld bestandje kijken? :-)

Bijlagen

Heb je de instructies waar ik naar verwees al gevolgd?

Ja..... maar mijn kennis is (nog) niet zover. (maar dat gaat komen!)

Zoals je al wel in de gaten hebt moet er inderdaad nogal lastig voor worden gedaan om een cel te laten knipperen. Waarom niet gewoon de achtergrond van de cel bijvoorbeeld rood maken op het moment dat het moet?

De originele cel is al opgevuld met Zwart, Rood of Groen. Maar die gele markeer opvulkleur is prima!

Maar heeft dat dan geen effect daarna op de originele opmaak?

Net geprobeerd om de originele cel op te vullen, maar dat gaat niet ivm de opmaak. Dus toch knipperen? :-)

De kleuren die je noemt staan niet in je voorbeeld documentje.

Nee, maar ik dacht ook alleen aan knipperen.

En achteraf is dat de beste oplossing.... (valt lekker op :-))

Kan je iets het het voorbeeld bestandje voor mij doen Edmoor?

Edmoor, is dit makkelijker?

Als die 2 cellen dezelfde waarde hebben dan M12 (in blad1) die gele parkeerkleur geven?

Tuurlijk is dat makkelijker. Dat is standaard Excel en kan je gewoon in Voorwaardelijke Opmaak regelen.

Oke, kan je daarin dan zeggen als cel 1 gelijk is aan cel 2 dan......

Daar kan je iedere benodigde formule gebruiken.

Kan jij die formule hier plaatsen voor mij? daar ben ik niet zo goed in...... Dan is het zeker zoiets als If A1 is gelijk aan A2 then..... :-) (hahaha)

En natuurlijk als ze niet gelijk zijn dat de cel weer blank is....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan