Maartenv87
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 okt 2008
Bekijk bijlage Puntenlijst - Taal - Kerstrapport.xlsx
In volgend bestand zou ik willen dat wanneer er in een bepaalde cel op tabblad Leerlingen scores niet is ingevuld, hij automatisch op het tabblad Leerlingen resultaat de cel leeg laat.
Echter is mijn formule de volgende:
Waardoor hij een lege cel als waarde ZG geeft. Als er echter 0 wordt ingevuld op het tabblad Leerlingen scores moet er wel ZG komen te staan.
Weet er iemand hoe ik het onderscheid kan maken tussen een 0 en leeg zodat dit niet het zelfde resultaat krijgt?
In volgend bestand zou ik willen dat wanneer er in een bepaalde cel op tabblad Leerlingen scores niet is ingevuld, hij automatisch op het tabblad Leerlingen resultaat de cel leeg laat.
Echter is mijn formule de volgende:
Code:
=ALS('LEERLINGEN SCORES'!F15<='FORMULIER PUNTENWEGING'!$C$8;"ZG";ALS('LEERLINGEN SCORES'!F15<='FORMULIER PUNTENWEGING'!$C$7;"G ";ALS('LEERLINGEN SCORES'!F15<='FORMULIER PUNTENWEGING'!$C$6;"TW ";ALS('LEERLINGEN SCORES'!F15<='FORMULIER PUNTENWEGING'!$C$5;"Zw";"ZZw"))))
Weet er iemand hoe ik het onderscheid kan maken tussen een 0 en leeg zodat dit niet het zelfde resultaat krijgt?