• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cel met formule gegevens invoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

hypocama

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2005
Beste cracks,

Is het mogelijk om in een cel met formule via gegevensvalidatie andere informatie in te voeren zonder de formule te verwijderen?
Bij het voorbeeld is wat meer uitleg.

Vriendelijke groeten,
Hypocama

Bijlagen

Als die formule zou blijven staan, wat hoop je dan dat er gebeurd? Dat ie de waarde uit je keuzelijst plus de uitkomst van de formule in 1 cel zet. Ik denk niet dat het kan, maar misschien dat er iets met VBA mogelijk is.

Verder is je formule (ALS) niet af, waardoor hij onwaar weergeeft.

Code:
=ALS($D4="A";"A";"")

+

Beste SjonR,

Ik heb de formule bewust onvolledig gelaten omdat ikzelf dacht in de richting van, dat daar eventueel een verwijzing naar, of de keuzemogelijkheid zelf zou kunnen komen te staan.
Ik had iets in gedachten van =ALS($D4="A";"A";Hier zou dan de keuzemogelijkheid moeten komen). Ik weet niet of het mogelijk is maar ideeën zijn er om uit te proberen en dit idee is duidelijk te zwaar voor mij!

Gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan