• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cel met tekst koppelen aan een afbeelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

kabebanaan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jun 2001
Hallo,

Ik wil graag dat er naast een cel met tekst automatisch een afbeelding komt te staan.
Even ter verduidelijking een voorbeeld:

Werkblad 1:

A1 Peren B1 Afbeelding 1
A2 Appels B2 Afbeelding 2

Nu wil ik dat als ik in werkblad 2 bijvoorbeeld op cel A8 Peren heb staan dat dan Afbeelding 1 ernaast in B8 komt te staan dmv een formule. Deze afbeelding moet dus gezocht worden uit werkblad 1.

Is dit mogelijk en hoe uitvoerbaar?

Laatst bewerkt:
Beste kabebanaan,

Via de site van Luc (www.newbytes.be) ben ik ooit aan een bestandje gekomen dat doet wat jij wilt. Ik kan het er nu niet meer vinden, en het is te groot om op dit forum te zetten.
het heet gekoppeldefiguren.xls

Ik zal eens kijken of ik het beneden de 100K krijg.

Richard

Via de site van Luc (www.newbytes.be) ben ik ooit aan een bestandje gekomen dat doet wat jij wilt. Ik kan het er nu niet meer vinden, en het is te groot om op dit forum te zetten.

Ga naar www.newbytes.be, klik aan de linkerkant op Excel, dan aan de rechterkant op Lessen, dan scrollen naar les 9 - InsertPicture. Het zip-bestand bevat GekoppeldeFiguren.xls.

Met dank aan Luc Heynderickx.

Wigi

Geweldig bedankt !!!!!!

Heb 't vluchtig bekeken, maar denk wel dat ik hier iets mee kan en dat het datgene is waar ik naar op zoek was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan