• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

cel opvulling doorvoeren naar werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuzanneBV

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2015
Hallo,

Weet iemand hoe ik de celopvulling bv kleur kan doorvoeren naar een werkblad.
Ik heb veel gelezen over getallen en formules doorvoeren maar een opvulling doorvoeren daar kan ik niks over vinden.

Groet Suzanne

Wellicht: Opmaak kopieren/plakken (het icoontje met het verfkwastje). Onder knippen en kopieren.
Of Plakken Speciaal - Opmaak

Kun je een voorbeeldje posten met iets meer uitleg?

Groeten Marcel

SuzanneBV,

als je iets in een cel hebt staan (inclusief opmaak, zoals een kleurtje) en je kopieert die cel, dan gaat ook de opmaak toch mee?

Automatisch doorvoeren en niet kopieren

planning.PNG

In de bijlage heb ik een afbeelding toegevoegd.
Het is een jaarplanning. Wanneer ik in jan. iets invul wil ik eigenlijk dat dit ook wijzigt op het laatste werkblad, jaarplanning.
Ik weet dit wel te doen met formules of getallen maar ik weet niet hoe dit te doen met de kleur / opvulling van een cel.
Ik bedoel dit niet door te kopiëren of plakken maar dat de wijziging dus ook doorgevoerd wordt op het laatste werkblad.

Ik hoop dat het nu iets duidelijker is.

Groet Suzanne

Als ik het goed begrijp is de kleur gerelateerd aan de weekdag?
Elke weekdag heeft een vaste kleur.

We moeten wel weten hoe dat laatste werkblad eruit ziet om je verder te kunnen helpen.
Het Excelbestand posten ipv screenshot(s) zou het makkelijkste zijn om je te helpen.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Jammer dat niemand dit weet.
Automatisch doorvoeren van de cel opvulling naar een ander tabblad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan