Beste,
In bijlage een bestandje "Getal" waar in cel A1 een waarde staat die ik wil kopiëren naar
een ander bestand zijnde "KopieGetal".
De eerste macro "Bankconfirmaties" werkt. De tweede macro "Bankconfirmaties2" ook,
maar nu kopieert hij de waarde naar de cel waar ik mij op dat moment bevindt in het werkblad "Blad1".
Ik zou graag hebben dat de waarde terecht komt in cel A2 van het bestand "KopieGetal"
en dat diezelfde waarde ook terecht kom in Cel A3 van het bestand "KopieGetal" maar dan negatief.
Code:
Groeten, Mark
In bijlage een bestandje "Getal" waar in cel A1 een waarde staat die ik wil kopiëren naar
een ander bestand zijnde "KopieGetal".
De eerste macro "Bankconfirmaties" werkt. De tweede macro "Bankconfirmaties2" ook,
maar nu kopieert hij de waarde naar de cel waar ik mij op dat moment bevindt in het werkblad "Blad1".
Ik zou graag hebben dat de waarde terecht komt in cel A2 van het bestand "KopieGetal"
en dat diezelfde waarde ook terecht kom in Cel A3 van het bestand "KopieGetal" maar dan negatief.
Code:
Code:
Sub BankConfirmaties()
'
' BankConfirmaties Macro
' De macro is opgenomen op 12/06/2007 door Mark.
'
'
Range("A1").FormulaR1C1 = "=[Getal.xls]Blad1!R1C1"
Range("A2").Select
End Sub
Sub BankConfirmaties2()
'
' BankConfirmaties2 Macro
' De macro is opgenomen op 12/06/2007 door Mark.
'
'
Windows("Getal.xls").Activate
Range("A1").Copy
Windows("KopieGetal.xls").Activate
Worksheets("Blad1").Paste
'Ik zou graag hebben dat het in Cel A2 terecht komt, nu komt de waarde op de cel waarop ik mij op dat moment bevind.
'Worksheets("Blad1").Range("A2").Past heb ik geprobeerd, maar werkt niet.
End Sub
Groeten, Mark