• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cel vanuit ander blad kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

denniskooij

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2008
Berichten
15
Ik dacht dat het gister was gelukt, maar het lukt nog steeds niet om een antwoord uit blad 1 (wat een formule is waar een antwoord uitkomt) om het antwoord ook in blad 2 te zetten, hij blijft aangeven "waarde". Wat doe ik nu precies verkeerd?
 
Ik dacht dat het gister was gelukt, maar het lukt nog steeds niet om een antwoord uit blad 1 (wat een formule is waar een antwoord uitkomt) om het antwoord ook in blad 2 te zetten, hij blijft aangeven "waarde". Wat doe ik nu precies verkeerd?

Kan je een voorbeeld bestand sturen?

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
het probleem is is dat ik dan mijn gehele bestand moet opsturen. Gister had ik het ook al opgestuurt en toen kreeg ik het van je terug, maar toen waren de formules eruit en dan lukt het mij ook. Het zijn die formules die het lastig maken, als ik dus een bestand stuur komt de formule niet mee en kan mijn vraag niet worden opgelost. Ik ga nog wel ff door met proberen!
 
het probleem is is dat ik dan mijn gehele bestand moet opsturen. Gister had ik het ook al opgestuurt en toen kreeg ik het van je terug, maar toen waren de formules eruit en dan lukt het mij ook. Het zijn die formules die het lastig maken, als ik dus een bestand stuur komt de formule niet mee en kan mijn vraag niet worden opgelost. Ik ga nog wel ff door met proberen!

Mijn idee was om op Blad 2 een verwijzing te maken naar Blad1.
Wijzigt de broncel op Blad1 dan wijzigt dus automatisch de waarde in Blad2.

Of wil je formules kopiëren?

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
in blad 1 staat de formule met het antwoord, en in blad 2 wil ik alleen het antwoord hebben van die cel in blad 1
 
in blad 1 staat de formule met het antwoord, en in blad 2 wil ik alleen het antwoord hebben van die cel in blad 1

Dan kan het toch via een verwijzing.
In Blad 2 zet je = en vervolgens zoek je de cel in Blad 1 en klik je op Enter.

De melding #Waarde geeft aan dat er een fout in de formule zit en staat dus los van de verwijzing.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan