Beste forumgebruikers,
Wekelijks maak ik een uitdraai van de personen die een bepaald systeem binnen ons bedrijf gebruiken. In die lijst staat de naam van die persoon. Ik zou echter graag de afdeling automatisch achter deze persoon weergeven.
Het probleem zit het er waarschijnlijk in dat we 26 afdelingen hebben binnen ons bedrijf. De lijst met afdelingen en bijbehorende werknemers heb ik in excel. Nu wil ik graag dat excel automatisch de afdeling achter een bepaalde persoon zet. Met een ALS formulie kan ik e.e.a. wel voor elkaar krijgen, maar ik ben bang niet voor 26 afdelingen.
Kan iemand me op weg helpen op dit toch voor elkaar te krijgen?
Afhankelijk van of de naam in een lijst van een afdeling voorkomt, wil ik de afdeling weergeven.
Datum: Persoon: Afdeling:
01-07 Jan Janssen ???
01-07 Piet Pieters ???
Wekelijks maak ik een uitdraai van de personen die een bepaald systeem binnen ons bedrijf gebruiken. In die lijst staat de naam van die persoon. Ik zou echter graag de afdeling automatisch achter deze persoon weergeven.
Het probleem zit het er waarschijnlijk in dat we 26 afdelingen hebben binnen ons bedrijf. De lijst met afdelingen en bijbehorende werknemers heb ik in excel. Nu wil ik graag dat excel automatisch de afdeling achter een bepaalde persoon zet. Met een ALS formulie kan ik e.e.a. wel voor elkaar krijgen, maar ik ben bang niet voor 26 afdelingen.
Kan iemand me op weg helpen op dit toch voor elkaar te krijgen?
Afhankelijk van of de naam in een lijst van een afdeling voorkomt, wil ik de afdeling weergeven.
Datum: Persoon: Afdeling:
01-07 Jan Janssen ???
01-07 Piet Pieters ???