Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iemand enig idee hoe ik een beveiliging kan weghalen.
Het gaat hier om een excelbestand met een paar honderd regels en heel veel formules. Ik wil hier en daar een formule aanpassen i.v.m. wijzigingen en kan niks bewerken.
We hebben hier ook geen idee hoe die beveiliging erop komt. Laat staan hoe het eraf moet.
Mocht je een idee hebben kan je mij hiermee helpen in een beetje Jip en Janneke taal?? Alvast bedankt.
Bedankt voor je reactie. Ik had die stap ook al gevonden en gedaan maar ik krijg dan een scherm met een wachtwoord invullen. Dit wachtwoord hebben we helaas niet meer.
En de keuze Werkblad beveiligen heb je ook geprobeerd?
Als er een wachtwoord op zit en je die niet hebt zal het lastig zijn.
Mocht je dat document hier kunnen plaatsen wil ik het wel proberen.
Uiteraard dan wel eerst anonimiseren.
Ik heb het hele filmpje doorlopen en alles ging zoals het moest gaan tot ik moest opslaan. Daar moest ik kiezen opslaan en vervangen en toen gaf hij aan dat er een fout was. Het werkblad opende niet meer en ik moest het laten gaan.. jammer.....
Bericht automatisch samengevoegd:
opmerking: ik ben aan het werk op een terminal server misschien is dit de reden dat het niet kan?
Ik heb hem teruggekregen maar zie niet dat de beveiliging eruit is?
Ik heb op een willekeurige cel ( kolom I) geklikt en als ik daar de formule wil veranderen krijg ik nog steeds dezelfde melding over de beveiliging.
ohhhhhh wat stom... sorry ik zie nu wat je bedoeld met blad
maar hoe krijg ik dan de beveiliging van de rest van die tabbladen af?
Sorry ik open jou bestand. Dan zie ik in tabblad informatie en uitleg onderstaande:
Dit staat er niet bij mij
Wat is deblokkeren?
Ja gevonden.. Deblokkeren... alleen moet ik dan een wachtwoord invoeren?
Ik heb in hert tabblad informatie en uitleg geklikt op beveiliging blad opheffen. Hier een wachtwoord ingegeven en ter controle nog een keer hetzelfde wachtwoord. Nu staat er 'blad beveiligen'. Bij dit blad is het dus gelukt. Ga ik nu naar een ander tabblad dan doe ik het zelfde
Echter zegt hij dan dat mijn wachtwoord niet goed is.
En nu loop ik dus vast.. Ik heb echt hetzelfde wachtwoord gebruikt. Gewoon mijn naam met hoofdletter
Sorry maar hoe kom ik bij dat scherm wat jij nou net laat zien dan? Ik begrijp het niet. Ik klik op het bestand wat jij stuurt. Dat zet hij hem rechtsbovenin bij mijn downloads. Hier open ik hem. Dan sla ik hem op. En dan?
Maar die beveiliging zit er wel nog steeds op. Ik heb bij het 1e tabblad de beveiliging eraf gekregen. Ik moest hier een wachtwoord voor invoeren. Dus ik doe het zelfde bij de andere tabbladen maar dan zegt hij dat het wachtwoord niet klopt.
Ik ben erg lastig he?