Celgegevens wegschrijven naar werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

btshelp

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2015
Ik heb een heel simpele code die gegevens van de "invoer" verplaatst naar een ander werkblad.
De weg te schrijven selectie staat keurig horizontaal naast elkaar en komt ook netjes horizontaal op de eerstvolgende lege regel van het doelblad.
Maar nu wil ik graag verschillende cellen gaan selecteren van "invoer" welke dan netjes horizontaal naast elkaar naar het doelblad worden weggeschreven.

Bijvoorbeeld cel A1 +C3 +C10 + E6 enz.
Het selecteren lukt wel maar dan komen de gegevens dus niet naast elkaar op de eerstvolgende lege regel van het doelblad.

Snapt iemand deze uitleg:rolleyes:

Code:
 Sheets("invoer").Range("B5:G5").Copy Worksheets(Range("B5").Text).Range("C65537").End(xlUp).Offset(1, 0)
    Sheets("invoer").Range("B5:G5").ClearContents

Bijlagen

Eerlijk gezegd nee. Uit de in mijn optiek nogal onleesbare sheets kan ik niets opmaken. Je kan iets proberen om de cellen die je wilt kopiëren in een array te 'vangen' en dan deze array op de juiste plek terug te schrijven. Het waarom ontgaat mij ook totaal. Enige logica in de tab 'Invoerscherm' kan ik ook niet vinden. Dus al met al geen aardige reactie maar ik begrijp er werkelijk niets van;)

Bedankt voor je reactie!
Dit zou wel eens de oplossing kunnen zijn.

Code:
Sub hsv()
dim sn
With Sheets("ritten")
   sn = Array(.[a1], .[c3], .[c10], .[e6])
   Sheets("blad2").Cells(Rows.Count, 3).End(xlUp).Offset(1).Resize(, 4) = sn
End With
End Sub

De bijgeleverde sheets zijn idd verwarrend:P

Wat ik wil is dat van:

sheet "RITTEN" cel A3, C4, E4, C5, E5, C6, C7, C8, C9, C12 en E12 netjes worden weggeschreven naar
sheet "Rotterdam" (naast elkaar) op de eerstvolgende lege rij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan