Celhoogte - ruimte???? dreamweaver cc

Status
Niet open voor verdere reacties.

motower

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2004
Hallo, ik ben op een website iets aan het veranderen en wil een lijn. Ik heb dit gemaakt ..... http://strongbeads.com/test-tabel.html met een spacer van 1px zodat er a.h.w. een rode lijn ontstaat. Het originele ontwerp wil maar niet lukken, dus ik heb het zo simpel mogelijk terug gebracht naar deze pagina. Voorheen zag het er prima uit, maar nu is de hoogte dus geen 1 px, maar veel meer.

Wie weet hoe dat komt????

Het is een bestaande website waar alles prima werkte en nu ik Dreamweaver CC heb gedownload blijken dit soort dingen ineens een probleem. :(:(:(

Laatst bewerkt:
Maar wat is de bedoeling van de lijn? Moet het een border van je tabel worden?

Nee, het wordt een lijntje op de volle breedte van het beeldscherm, 100%.

Zoals in het originele ontwerp www.strongbeads.com onderop in de navigatie een heel dun lijntje is.
Dit is ineens een dikke balk geworden omdat het op de een of andere manier ineens niet meer werkt. Daarom heb ik even een aparte pagina gemaakt met dat kleine rode balkje zodat ik er zeker van zou zijn dat er geen andere 'storende elementen' op de pagina of in css zouden staan.

Daaronder heb ik nog een tabel gemaakt met verschillende afbeeldingen en overal komt er extra ruimte onder de afbeelding. Deze sluit niet naadloos aan in de cel, daarom kan ik dus ook geen 1px. afbeelding invoegen zodat er dus een lijn ontstaat ben ik nu achter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan