Hallo,
Klein probleempje; Ik ben bezig met een excel worksheet aan het maken om productie tijden mee te berekenen.
Er zijn veel ''speciale'' producten waarvan elke keer de tijden handmatig mee moeten worden berekend.
Maar er zijn ook een aantal ''standaard'' producten, hier zijn bijvoorbeeld de afmetingen, dikte en materiaal soort van bekend.
Deze standaard producten moeten herkend worden aan het product nummer.
Nu had ik een begin gemaakt in excel als:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Range("D4").Value = "2334553" Then
Range("D8").Value = "4434"
Range("D9").Value = "44"
End If
If Range("D4").Value = "883233" Then
Range("D8").Value = "232"
Range("D9").Value = "476"
End If
End Sub
Maar als ik op de execute button druk dan blijft ie lopen en slaat op een gegeven moment vast.
Heeft iemand hulp hoe ik dit oplos?
En wat moet ik invullen als de waarde in D4 niet onder de 'standaard' producten valt?
Ik hoop dat het duidelijk is!
Alvast bedankt!
Klein probleempje; Ik ben bezig met een excel worksheet aan het maken om productie tijden mee te berekenen.
Er zijn veel ''speciale'' producten waarvan elke keer de tijden handmatig mee moeten worden berekend.
Maar er zijn ook een aantal ''standaard'' producten, hier zijn bijvoorbeeld de afmetingen, dikte en materiaal soort van bekend.
Deze standaard producten moeten herkend worden aan het product nummer.
Nu had ik een begin gemaakt in excel als:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Range("D4").Value = "2334553" Then
Range("D8").Value = "4434"
Range("D9").Value = "44"
End If
If Range("D4").Value = "883233" Then
Range("D8").Value = "232"
Range("D9").Value = "476"
End If
End Sub
Maar als ik op de execute button druk dan blijft ie lopen en slaat op een gegeven moment vast.
Heeft iemand hulp hoe ik dit oplos?
En wat moet ik invullen als de waarde in D4 niet onder de 'standaard' producten valt?
Ik hoop dat het duidelijk is!
Alvast bedankt!