• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen automatisch copieren op voorwaarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rein0213

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2014
Hallo,
Ik zit met een probleem waar jullie vast raad mee weten. Ik heb een bestandje bijgevoegd om het duidelijk te maken in plaats van een lap tekst.
Hoop dat jullie me kunnen helpen,

Alvast heel erg bedankt.

Bijlagen

Geen lap tekst. Ok. Maar ook totaal geen uitleg in het document.

ik dacht al dat het aan mij lag dat het totaal niet duidelijk is wat de bedoeling is :shocked:

OK, Er wordt op sheet1 indien nodig in het rode vakje een bedrag ingevuld, als dit het geval is zet hij dit bedrag op sheet2. dat werkt dus, nu wil ik ook dat de datum wordt meegenomen naar sheet2als er iets wordt ingevuld in het rode vakje(in dit geval sheet1 c9 naar sheet2 I8. Hoop dat je me hiermee kunt helpen.

Alvast bedankt, rein

Sheet1 C9 is geen rood vakje dus, welk rood vakje? Om welke reden moet het dan op Sheet2 naar regel 8 en niet regel 9? Verder heb je het over DE datum. Om welke datum gaat dat? Ik zie geen datums. Vanaf kolom H staat er #VERW! En waar moet die datum dan komen te staan? Het maken van een functie of eventueel een UDF luistert erg precies. Wees dus ook erg precies in je uitleg.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan