• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

cellen automatisch laten kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladylover1

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2004
hey heb een vraagje. heb een foto met de vraag in bijlagen gezet. alvast bedankt

Bijlagen

• doc.jpg
    doc.jpg
    57,8 KB · Weergaven: 86
Laatst bewerkt:
Een voorbeeldje zegt meer dan een plaatje met doodlopende blauwe lijnen.

hey

al eerst wil ik je bedanken voor de snelle reactie die blauwe lijnen moeten er niet in het is het bovenste gedeelte wat telt de cellen die moeten verkleuren als er in de cel er onder een datum word ingevuld meer moet het niet doen. alvast bedankt. :thumb:

Laatst bewerkt:
Voorbeeldje met voorwaardelijke opmaak.

Bijlagen

hey

dat is het bijna maar ik zou willen als ik dus in cel b3 een datum invul moet cel b2 een kleur krijgen

Zoiets? Wil je meerdere cellen onder elkaar invullen met data of maar 1 rij?

Bijlagen

hey djoane

als de datum van aanvraag kleiner is dan 1 jaar moet de cel van med groen worden.

alvast bedankt

Dat is toch ook wat er gebeurd? Vergeet het eerste uitprobeersel, maar kijk even bij het tweede uitprobeersel daaronder.

hey

ja dat is het maar hoe weet ik nu welke furmule er achter zit
:thumb:

Oke, graag gedaan. Was even mijn -iets- verlate lunch aan het halen:cool: sorry

hey djoane

heb nog 1 vraagje ik heb gemerk dat hey alleen naar het jaartal kijkt maar niet naar de maand en dag. dus als ik van 2008 gewoon 2009 maak ook al is dat dan nog geen jaar verder kleurt hey het al niet meer. wat kan ik hier aan doen.?

volgens mij gaat het wel goed. Zolang je bij de datum van het verslag maar geen eerdere datum als de aanvang invult?

Sorry je hebt gelijk, ik kijk scheel blijkbaar.

Ik ga nog even voor je puzzelen

Ik heb er nu al 10x een voorwaarde overheen gegooid, lijkt wel alsof ie geen zin heeft:-P

Ben nog aant puzzelen

En is het niet mogelijk om er een klein kolommetje naast te doen? Bijvoorbeeld waar alleen een ! in staat, of een . Dan kan ik namelijk daarmee wel de cel groen krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan