• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

cellen door kopieren dmv getal

Status
Niet open voor verdere reacties.

pirat

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2009
Hallo ik een leek in vba maar heb hier al veel handige inf op gedaan maar 't volgende vind ik nergens
ik wil een cel b.v d10 naar rechts door kopieren maar dan bv 2 keer en die aantal keer hier dus 2
wil ik kunnen in geven in bv cel A1 is dit mogelijk zo ja bvd

Code:
[D10].AutoFill Range("D10:" & [D10].Offset(0, [A1]).Address)

Met vriendelijke groet,

Roncancio

super werkt prima bedankt nog een vraag zou dit ook samenwerken als ik in cel B1 een waarde bv 3 zet dat die dan 3 keer naar beneden kopieert zodat een bereik krijg met de zelfde cellen

Code:
Range("D10:" & [D10].Offset([B1] - 1, [A1]).Address).Value = [D10]

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bedankt voor 't snel reageren maar een vraag die tweede code moet ik die alleen plaatsen of onder die eerste want onderelkaar werkt niet bij mij, en tweede code alleen plaatsen werkt ook niet
sorry maar ben hier een leek in b.v.d

De 2e code alleen moet genoeg zijn.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

klopt inderdaad maar hij kopieert alleen de waarden in cel en de opmaak niet dat deed die met alleen de eerste formule wel ,is dat ook mogelijk dat die de opmaak mee naar rechts
en beneden overneemt ben wel lastig bij voorbaat hartelijk dank

In dat geval...

Code:
[D10].Copy Range("D10:" & [D10].Offset([B1] - 1, [A1]).Address)

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Graag nog de vraag op opgelost zetten.
Bvd.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan