• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen een kleur geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

madboy1973

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2013
Hallo ben al een tijdje aan het rommelen geweest maar krijg het niet voor elkaar.

Ik heb een lijstje gemaakt waarbij ik waardes automatisch een kleur wil geven.

Waardes tussen 0.1 en 3.8 moet de cel rood worden
Waardes tussen 3.9 en 10 moet de cel gewoon wit blijven
Waardes tussen 10.1 en hoger moet geel worden.

wie kan mij op weg helpen, ik heb de lijst toegevoegd als bijlage.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Gr. Marcel

Bijlagen

In de rijen B t/m H had ik dit graag willen hebben, was zelf al een beetje bezig geweest maar kreeg het niet goed voor elkaar.

Zal vast wel wat fout hebben gedaan maar op een gegeven moment weet je gewoon niet meer waar je de fout maak :confused:

Ja, dat is wat ik bedoel, maar misschien een lastige vraag kan de komma ook als een punt?

Zo niet dan ben ik hier zeer blij mee.

Ons rekenstelsel werkt met een komma, maar misschien zijn er speciallisten die dit weten te omzijlen.

Ok, het lijstje is voor mijn moeder om haar bloedsuikerwaardes bij te houden ik laat ze er morgen even mee werken, en dan laat ik even een bericht achter wat ze er van vind.

Ik weet zeker dat ze het zo wilde hebben, alvast bedankt voor je hulp.

Jean-Paul bedankt voor je hulp,

Van vba codes heb ik helemaal geen verstand en ik denk ook niet dat ik dat voor elkaar ga krijgen, vandaag heeft ze met het excel bestand zitten werken en ze is er helemaal blij mee.

Ik ben er in geslaagd om met punt of komma de waardes in te tijpen ,ze werken alle twee, het is een kwestie van om zeilen; indien interesse, stuur u bestand maar op , ik zal het aanpassen.

Helemaal goed, ze is zo blij als een klein kind, moest je bedanken voor je werk aan dit lijstje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan