dannieshelp
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 jun 2008
- Berichten
- 16
Hallo,
Mijn probleem is het volgende:
Ik gebruik in excel 2 werkbladen. Blad 1: Active list (lopende projecten); Blad 2: Project archive.
In kolom A geef ik een waarde van 1 t/m 4 afhankelijk van prioriteit en wanneer project klaar is verander ik de waarde in: complete (ik dit nu via een keuzelijst met invoervak).
Ik wil een soort update knop hebben, dat wanneer ik op deze knop druk alle projecten die klaar zijn verplaatst worden naar het werkblad "Project archive".
Dus de acties zoals ik zie zijn op te delen in:
-waarde checken in kolom A
-wanneer waarde "complete" is en men op knop "update" drukt dan moeten de relevante cellen (of rij) verplaatst worden naar werkblad : Project archive
Hoe kan ik dit programmeren? Want ik weet niet zoveel van Excel.
Groeten,
Danny
Mijn probleem is het volgende:
Ik gebruik in excel 2 werkbladen. Blad 1: Active list (lopende projecten); Blad 2: Project archive.
In kolom A geef ik een waarde van 1 t/m 4 afhankelijk van prioriteit en wanneer project klaar is verander ik de waarde in: complete (ik dit nu via een keuzelijst met invoervak).
Ik wil een soort update knop hebben, dat wanneer ik op deze knop druk alle projecten die klaar zijn verplaatst worden naar het werkblad "Project archive".
Dus de acties zoals ik zie zijn op te delen in:
-waarde checken in kolom A
-wanneer waarde "complete" is en men op knop "update" drukt dan moeten de relevante cellen (of rij) verplaatst worden naar werkblad : Project archive
Hoe kan ik dit programmeren? Want ik weet niet zoveel van Excel.
Groeten,
Danny
Laatst bewerkt: